Цей курс надасть вам знання, інструменти та безпечну опору в роботі
Свідоцтво про підвищення кваліфікації (в разі наявності психологічної освіти) або Сертифікат про проходження курсу (в разі відсутності психологічної освіти) на 3 кредити EСTS (90 академічних годин, з яких 50 – аудиторних і 40 – самостійна робота слухачів) в електронному вигляді.
Україна щодня наближає перемогу. Попереду — роки відбудови не тільки інфраструктури, а й психіки
Психологічна реабілітація ветеранів — це виклик і відповідальність
Цей курс — інструмент, який допоможе вам пройти цей шлях з повагою до себе й до тих, хто пройшов війну
Це місце, де доречно згадати: не треба чекати ідеальних умов — допомога потрібна вже зараз
Поняття психореабілітації як психологічної допомоги другого рівня, відмінність психореабілітації учасників/учасниць бойових дій від загального курсу психотерапії. Юридичне регулювання надання послуг з психологічної допомоги ветеранам/ветеранкам. Різні моделі психореабілітації (український та іноземний досвід). Структура психореабілітаційного процесу, перелік психологічних послуг, які мають надаватись, вимоги до психологів, особливості контакту психолога і учасника/учасниці бойових дій.
Особливості процесу збору анамнезу (військова, медична, приватна історія людини), різноманітні діагностичні методики та інтерв’ю. Рекомендації МОЗ (тести та перелік методів з доведеною ефективністю). Коморбідність стану після перенесених лЧМТ ( «контузій»). Співпраця психолога з лікарями: невролог і психіатр як члени мультидисциплінарної команди. Кейс-менеджмент в роботі з УБД. Складання індивідуального плану психореабілітації УБД. Перелік необхідних компетенцій психолога та додаткових спеціалізацій.
Місце психологічної просвіти в роботі з учасниками/учасницями бойових дій, застосування трьохелементних психоедукаційних моделей. Психоедукаційна модель «Людина з камінням». Психоедукаційна модель «Архів пам’яті». Поняття «ресурс», види ресурсів, значення ресурсів в психологічній роботі з учасниками/учасницями бойових дій. Техніки ресурсування, адаптовані під аутентичний український досвід. Коло травми і схеми «травма-ресурс».
Особливості рапорту та стратегія його побудови. Внутрішні ресурси психолога в роботі з важким матеріалом: позиція, цінності, місія. Зустріч з можливим супротивом: алгоритми дай в разі демонстрації сарказму, нігілізму, агресії. Почуття безсилля психолога в роботі з учасниками/учасницями бойових дій та концепція внутрішньої стабілізації. Залучення інших фахівців та складання маршруту комплексної допомоги. Сенсовий контекст, конфлікт цілей та цінностей і його вирішення.
Теоретичне підгрунтя та підготовка до зустрічі з людьми з ампутованими кінцівками: фізіологічні та психологічні аспекти. Підтримка в «гострому періоді» до та одразу після ампутації. Стратегія супроводу на етапі реабілітації. Особливості контакту і супроводу людей, по пережили російський полон. Цілі і цінності роботи. Парадокси наслідків перебування в полоні. Вплив тортур на психічну систему людини. План відновлення після полону.
Складання планів психологічної реабілітації учасників/учасниць бойових дій, побудованих з врахуванням особливостей фактажу кожного.
Основи терапії прийняття та відповідальності в роботі з наслідками війни: поняття та філософія підходу. Базові поняття терапії прийняття та відповідальності (АСТ терапії) та принципи застосування її інструментів в клінічній роботі. 6 елементів концепції, поняття «психологічна гнучкість», когнітивні злиття та ототожнення, поняття «прийняття».
Поняття почуття провини, його класична та сучасна інтерпретація. Почуття провини і почуття сорому – токсична діада. Провина реальна і провина уявна. Техніки роботи з почуттям провини.
Поняття суїциду, ознаки передсуїцидальної поведінки. Моделі суїциду. Статистика суїциду під час війни і під час миру. Тестування рівня суїцидності – методики і батареї тестів, інтерв’ю. Базові фактори вразливості. Біологія суїцидальності. Кризове втручання при суїцидальності. Вправа «Дві дороги». Антисуїцидальний план: підготовка та алгоритм складання.
Природа та патологія сну: оцінка якості сну, стадії сну, протокол інтервенції з фокусом на профілактику гігієни сну. Діагностичні критерії інсомнії і розладів сну. Парасомнія. Розлад із нічними жахіттями. Опитувальники сну. Парадокс контролю сну. Техніка зняття з емоційного гачка. Техніка «Руки як думки».
Нейропсихологія як наука: предмет, метод, історія. Центральна та периферійна нервова система. Когнітивні функції. Нейрокогнітивний розлад. Посткомоційний синдром, його прояви наслідки, протоколи лікування. Керуючі функції центральної нервової системи. Методи нейропсихологічної діагностики наслідків лЧМТ, нейродослідження.
Нейрокогнітивна реабілітація шляхом відновлювального тренування. Робота з пам’яттю та увагою. Нейрокогнітивна реабілітація шляхом розвитку метакогнітивних навичок.
Навчання триває 3 місяці
15 000 грн
Помісячно: 5 000 грн / місяць
Розраховуються від повної вартості:
15.000 грн
5.000 / місяць
90 АКАДЕМІЧНИХ ГОДИН
48 АУДИТОРНА РОБОТА
3 ГОДИНИ ЧИСТОГО ЧАСУ НАВЧАННЯ
15 ХВИЛИН 2 ПЕРЕРВИ
ЧЕТВЕР І П’ЯТНИЦЯ
З 17:00 ДО 20:30
Початок занять – 13 березня, іспит і фінал навчання – 22 квітня
* Можливі зміни розкладу через форс-мажорні обставини.
по четвергах
З 17:00 до 20:30
по вівторках
З 19:00 до 21:00
Всього: 18 занять із викладачами
* Можливі зміни розкладу, під впливом форс-мажорних обставин (зміна дат).
Натискаючи кнопку «Зареєструватись/Подати заявку» Ви погоджуєтесь з договором Оферти, розміщеним на цьому сайті. Та надаєте згоду на обробку своїх персональних даних, вказаних в формі.
Натискаючи кнопку «Зареєструватись/Подати заявку» Ви погоджуєтесь з договором Оферти, розміщеним на цьому сайті. Та надаєте згоду на обробку своїх персональних даних, вказаних в формі.
Copyright © Олеся Борисова. Работает на HostCMS