
Цей курс надасть вам знання, інструменти та безпечну опору в роботі
По завершенні навчання видається електронний документ від Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Д.Ушинського
Свідоцтво про підвищення кваліфікації (в разі наявності психологічної освіти) або Сертифікат про проходження курсу (в разі відсутності психологічної освіти) на 4 кредити EСTS (120 академічних годин)


Чисельні виклики, які стоять перед психологічною спільнотою України, потребують сучасних підходів та широкого інструментарію
Психологічна гнучкість - запорука психічного здоров'я, а курс вчить, як її розвивати
Висока екологічність та ефективність технік АСТ підвищить якість роботи наших випускників
Історія розвитку когнітивно-поведінкової терапії (КПТ) від першої хвилі до Теорапії прийняття та відповідальності. Цілі, задачі, цінності напрямку. Психологічна гнучкість як ключове поняття: визначення, приклади із практики. 6 основних процесів терапії прийняття та відповідальності: 1) контакт із теперішнім моментом, 2) когнітивна дефузія, 3) прийняття, 4) Я-концепція як спостерігач, 5) цінності, 6) зобов’язання до дії.
Контакт з теперішнім моментом як спосіб підвищення ефективності емоційної регуляції та посилення психологічної гнучкості. Форма усвідомленості (майндфулнес), як спосіб спостереженні за тим, що відбувається «тут і зараз». Знайомство з техніками та опанування вправ: 1) «Листок на струмку» (Leaf on a Stream), 2) «Техніка 5-4-3-2-1» (Grounding), 3) Практика усвідомленого дихання, 4) Міні-медитація «Я тут і зараз».
«Прийняття» як один із шести базових процесів, що формують психологічну гнучкість людини. Відмінність Прийняття від пасивної позиції і «змирення» з негативними обставинами, витіснення і терпіння. Характеристики та рамки Прийняття: відкритість, відмова від боротьби, дозвіл бути, інструмент а не ціль. Мета заняття: дослідити уникнення досвіду та розвивати відкритість до внутрішніх переживань. Поняття «експериментального уникнення». Психологічна шкала прийняття.
Різноманітні інструменти АСТ: 1) метафоричні техніки, 2) майндфулнес-практики, 3) розширення простору для болю, 4) мовна дефузія. Практичні вправи: «Контейнер» (візуалізація болю в безпечному просторі), «Розширення» (Expansion technique), Техніка «Післязавтра» (якби ви не боролися з болем…).
Поняття когнітивного роз’єднання, спостереження та самоспостереження, поняття «злиття з думками». Задачі, цілі, методи когнітивного роз’єднання, думка – як об’єкт. Техніки когнітивного роз’єднання та застосування метафор в цьому процесі, мовне переформулювання. Практичні вправи з метафорами: «Радіо в голові», «Пасажир автобуса» та інші.
Когнітивне злиття як джерело негативного психоемоційного стану та когнітивного роз’єднання як навичка самоусвідомлення. Принципи технік когнітивного роз’єднання: спостереження замість боротьби. Відпрацювання технік когнітивного роз’єднання – мовна трансформація; повторення й парадокс; образність і метафори, інші.
Роль роботи з цінностями і побудові психологічної гнучкості та сенсової поведінки. Відмінності цінностей та цілей людського життя. Цінності і мотивація. Основні способи роботи з цінностями в Терапії прийняття та відповідальності: дослідження сфер життя, вправа «Похоронна промова», Шкала узгодженості дій з цінностями, вправа «Компас цінностей».
Вплив соціуму та соціального очікування на формування особистих цінностей. Цінності і минулий досвід. Сором, страх та біль як блокатори доступу до цінностей. Роль терапевта в роботі з цінностями. Практичні вправи: 1) складання SMART-кроків згідно з цінностями; 2) щоденник ціннісних дій; 3) вправа «Маленьких човнів» – навіть маленькі кроки мають напрямок.
Робота з «Я-концепціією» на шляху розвитку психологічної гнучкості. «Я як зміст»: риси характеру, ролі, соціальні маски, установки: (я – невдаха, я – хороша мати). «Я як процес»: безперервне самоспостереження і самосприйняття, яке відбувається в моменті. «Я як спостерігач» - стабільний аспект досвіду, що спостерігає за думками, емоціями та діями, не ототожнюючись із ними. Вправа «Моє спостерігаюче Я», вправа «Небо і хмари», Техніка «Чисте сприйняття».
Зобов’язання до дії — як активне, вільне і гнучке просування у напрямку цінностей, попри наявність внутрішніх перешкод (тривоги, сумнівів, страхів, тощо). Вибір вчинків, які узгоджуються з глибинними цінностями, навіть якщо це вимагає виходу із зони комфорту як мост між внутрішньою роботою та зовнішнім життям. Зобов’язання до дії як відповідальність перед самим собою. Характеристики ефективного зобов’язання. Вправи і техніки: ACT Matrix (інструмент інтеграції); Створення індивідуального плану дій; інші.
Супервізія: 10.02.26 — 17:00–19:00
Іспит: 17.02.26 — 17:00–19:00
Вартість курсу: 15 000 грн
Можлива оплата частинами під час навчання — деталі уточніть у куратора +380685897056
🚫 Після початку навчання сплачені кошти не повертаються у разі відмови від проходження курсу з будь-яких причин.
ВідгукиАСТ
Натискаючи кнопку «Зареєструватись/Подати заявку» Ви погоджуєтесь з договором Оферти, розміщеним на цьому сайті. Та надаєте згоду на обробку своїх персональних даних, вказаних в формі.
Натискаючи кнопку «Зареєструватись/Подати заявку» Ви погоджуєтесь з договором Оферти, розміщеним на цьому сайті. Та надаєте згоду на обробку своїх персональних даних, вказаних в формі.
Copyright © Олеся Борисова. Работает на HostCMS